درایور معیوب را به نسخه گذشته بازگردانید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درایور معیوب را به نسخه گذشته بازگردانید
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 375
نویسنده : BENYAMIN

با به روزرسانی درایورهای کامپیوتر خود در مسیر رفع مشکلات سیستمی و پشتیبانی از قابلیت های جدید گام برداشته اید. اما از جهت دیگر این فرآیندها می تواند شما را با مسائلی روبرو سازد. بعنوان مثال اگر کامپیوترتان پس از اعمال یک پچ جدید دچار اشکال شده یا با خوبی کار نمی کند آنگاه بعنوان یک راه حل مجبور خواهید بود درایور را به نسخه قدیمی تر بازگردانید.

بدین منظور ابتدا از طریق کنترل پنل وارد Device Manager شده و وسیله ای که درایور آن را می خواهید به گذشته برگردانید ردیابی نمائید. بر روی وسیله مورد نظر دوبار کلیک کنید. در صفحه Properties بر روی تب Driver کلیک نمائید. اکنون با کلیک بر روی Roll Back Driver و پیگیری مراحل ویزارد درایورهای قدیم بارگذاری خواهند شد. برای اعمال تغییرات بایستی سیستم مجددا از نو راه اندازی گردد.

در صورتی که گزینه به رنگ خاکستری باشد نشان دهنده آن است که درایور قدیمی تر موجود نمی باشد. چنانچه از آپدیت بدون درایور خود مطلع هستید احتمالاً می توانید از طریق System Restore مجدداً آن را احیاء کنید.

(موفق باشید)






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ashraf در تاریخ : 1393/7/13/7 - - گفته است :
خیلی اموزنده بود مشکلم حل شدممنون اقا بنیامین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: